close

P.S. I'm still not over you

What's up?
(嘿!最近好嗎?)
I know we haven't spoken for a while
(我知道我們好久沒有機會交談了)
But I was thinking about you
(雖然如此,我還是一直想著你的事)
And it kinda made me smile
(每每回憶,總會讓我會心一笑)
So many things to say
(我有好多話想跟你說)
And I'll put em in a letter
(或許把想說的話用文字代替)
Thought it might be easier
(似乎比較容易)
The words might come out better
(這樣那些話可能會比較容易說出口)
How's your mother, how's your little brother?
(你媽媽好嗎?你的弟弟最近怎樣?)
Does he still look just like you?
(他還是跟你一個樣嗎?)
So many things I wanna know the answers to
(好多好多你的事,我都想要知道)
Wish I could press rewind
(多希望我能讓一切倒退)
And rewrite every line
(然後從頭再寫一遍)
To the story of me and you
(一篇我和你的故事)

Don't you know I've tried and I've tried
(你可知道?我試了又試)
To get you out my mind
(試著把你忘懷)
But it don't get no better
(但看起來是沒有效果)
As each day goes by
(每當日子一天一天過去)
And I'm lost and confused
(我還是依舊感到迷失跟困惑)
I've got nothin to lose
(但我早已沒有什麼好失去的了)
Hope to hear from you soon
(希望能快一點有你的消息)
P.S. I'm still not over you
(P.S.我還是忘不了你)
Still not over you
(一直忘不了你)

Excuse me, I really didn't mean to ramble on
(抱歉,我沒有意思要說這些無意義的話)
But there's a lot of feelings that remain since you've been gone
(但在你離開之後,好多好多感覺一直堆積在我的心頭)
I guess you thought that I would put it all behind me
(我猜你會以為我會把所有事情置之腦後)
But it seems there's always somethin right there to remind me
(但看起來似乎有些事情一而再再而三的提醒著我)

Like a silly joke, or somethin on the T.V.
(也許只是一個冷笑話,也許只是一個節目)
Boy it aint easy
(你知道這不容易)
When I hear our song
(每當聽見屬於我們的歌)
I get that same old feeling
(我又記起當時的感覺)
Wish I could press rewind
(多希望我能讓時光倒流)
Turn back the hands of time
(回到當初還牽著你的手)
And I shouldn't be telling you
(唉,我不應該告訴你的)

Don't you know I've tried and I've tried
(你可知道?我試了又試)
To get you out my mind
(試著把你忘懷)
But it don't get no better
(但看起來是沒有效果)
As each day goes by
(每當日子一天一天過去)
And I'm lost and confused
(我還是依舊感到迷失跟困惑)
I've got nothin to lose
(但我早已沒有什麼好失去的了)
Hope to hear from you soon
(希望能快一點有你的消息)
P.S. I'm still not over you
(P.S.我還是忘不了你)
Still not over you
(一直忘不了你)

Did you know I kept all of your pictures
(你知不知道我還留著你所有照片?)
Don't have the strength to part with them yet
Oh no....
(喔...我實在狠不下心把它們丟掉)
Tried to erase the way your kisses taste
(我試著抹去你吻過我之後的味道)
But some things a girl can never forget
(但你知道有些事情女孩們一輩子也忘不了)

Don't you know I've tried and I've tried
(你可知道?我試了又試)
To get you out my mind
(試著把你忘懷)
But it don't get no better
(但看起來是沒有效果)
As each day goes by
(每當日子一天一天過去)
And I'm lost and confused
(我還是依舊感到迷失跟困惑)
I've got nothin to lose
(但我早已沒有什麼好失去的了)
Hope to hear from you soon
(希望能快一點有你的消息)
P.S. I'm still not over you
(P.S.我還是忘不了你)
Still not over you
(一直忘不了你)

arrow
arrow
    全站熱搜

    n2606fish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()